A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Černá Hora

Albatros 2* - Špatná zkušenost , nespokojenost

Hodnocení ubytování

Zařízení bylo místy téměř v dezolátním stavu: Koupelna - chybějící kryt na lampě, prasklé prkénko na WC, koupelnové okno přivázané provázkem, oprýskaný a špinavý sprchový kout, loupající se nátěr na dveřích, rezivějící klika dveří. Pokoj - postele bez pelestí přiražené k balkónovým dveřím, noční stolky chyběly, žaluzie se nedaly regulovat, odchlípená zásuvka, rozklížené dveře. Bohužel fotodokumentace nemůže zprostředkovat dojem z dek - seprané typu Larisy, kousající, nechutné. Stejně jako neuklizený koberec. Chodba - rozvrzané skříně s chybějícími držadly. Za alarmující považujeme, že balkón našeho pokoje byl zcela volně přístupný z hotelové chodby (!) kvůli chybějící tabuli skla v přepážce mezi ním a balkónem navazujícím na hotelovou chodbu. To nám na pocitu bezpečnosti rozhodně nepřidalo. Za „tajemnými“ dveřmi v pokoji, které byly k našemu překvapení po příjezdu odemčené, se skrýval pokoj dalších klientů našeho zájezdu. Dveře pochopitelně nebyly příliš zvukotěsné, takže o soukromí se nedalo vůbec mluvit. Podobně bydleli i ostatní klienti našeho zájezdu, všechny nás ubytovali v levém křídle budovy. Někdo vtipně poznamenal: „retro padesátá léta“ . (Podotýkám, že jsme si u CK zaplatili ubytování v hotelu ***, takže zklamání všech bylo opravdu veliké.)

Hodnocení stravy

Snídaně složením poměrně pestré, večeře výběr z menu, jen je nutno dostavit se co nejdřív (to se nám díky CK vždy nepodařilo), pak je výběr omezen. Minimum ovoce a zeleniny.

Hodnocení hotelu, pláže, okolí

Hotel je poměrně daleko od centra, cesta k němu není za tmy zrovna dobře osvětlená. Má vlastní skalnatou pláž: - s částí textilní - nacpaná, hlučná (hlasitá reprodukce hudby), některé žebříky vytváří převis, za slunečník + 2 lehátka chtěli 5 E na den ! - s částí netextilní - klidnější a poloprázdná, jen pokud je větrno, hůř se sestupuje do moře kvůli blízkým skalám

Hodnocení personálu hotelu

Pokoj jsme se pokusili stejně jako další klienti na místě u vedoucí zájezdu reklamovat. Její komunikace s recepčním byla problematická, bylo znát, že se ji pokouší ignorovat, věnoval se záměrně všem ostatním hostům, snažil se jednání odsouvat. Nakonec nám byl nabídnut pokoj jiný, který se od našeho příliš nelišil (byl uklizený), ale měl dost zásadní vadu – nedoléhaly v něm hlavní dveře, takže jsme si nakonec raději smířili s pobytem v původně přiděleném pokoji. Pokojské to s úklidem také zrovna nepřeháněly. Chování číšníků bylo OK.

Celkový dojem, přístup personálu

Díky velmi špatné kvalitě ubytování a neochotě personálu situaci řešit velmi špatný. Již nikdy více!

Fotogalerie

Další recenze hotelu